Subject: Teabenõue Õiguskantsleri Kantseleile
From: "Ketli Lindus" <[email-masked]>
To: Õiguskantsleri Kantselei - OKK <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 12:33:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Õiguskantsleri Kantselei esindajad

Saadan Teile KC Energy OÜ poolt teabenõude mille leiate allkirjastatuna 
käesoleva e-kirja manusest.

Lugupidamisega

Ketli Lindus
Regulaator- ja valitsussuhete juht

Kaamos Energy OÜ/KC Energy OÜ
Electra, Avala kvartal, Veskiposti 2, 10138 Tallinn
+372  5787 2907
[email-masked]
 <http://www.kaamos.ee/> www.kaamos.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa 
arvatud manused) on mõeldud ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad 
kasutada vaid e-kirja adressaadid.
E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata, kopeerida ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.
Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage 
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.